jump to navigation

September 2007: Natt augusti 31, 2007

Posted by kattis in Våra teman.
trackback

Hoppas alla haft en bra augustimånad alla sommarplågor till trots.
Stort tack för alla bidrag vi fått! 🙂
Ni som inte lämnat bidrag har i alla fall ett par dagar till på er.
Hoppas att antal bidrag skjuter i höjden nu när det närmar sig höst.

Temat för september blir alltså Natt och vi ser självklart fram emot
måååånga trevliga bidrag. 🙂

Lycka till med fotograferandet!

/Jessica & Kattis

Kommentarer»

1. Unka - augusti 31, 2007

Typiskt, jag som tog en så bra bild på månen i går :@

2. Ing-Mari - september 2, 2007

Jag har hoppat över ett par månader, har inte fått till inspirationen riktigt… Nu har jag i alla fall ett bidrag till månadens tema. Finns på http://fridhem.blogg.se/fotosajten

/Ing-Mari

3. Cam - september 5, 2007

Den här månaden är jag ”aningens” snabbare med mitt bidrag …. men så köpte jag ju stativ så sent som i förra veckan – så då hade jag en bra anledning att gå ut i natten & testa det 😉

4. Unka - september 5, 2007
5. Erika - september 7, 2007

Lyckades också ta ett superfoto på månen, den sista augusti… Ja ja, så är det. Nu finns i alla fall mitt bidrag, för september, på plats, i en härlig färgton.

//Erika

6. HPY - september 9, 2007

Denna nattbild ar pa min blogg nummer tva. Dar finns for ovrigt atminstone en annan.

7. Kicki - september 12, 2007

Nu har jag lyckats komma ihåg kameran till nattpromenaden! Innehållet blev lite annat än jag planerat, men vem kan klaga när snyggkillen vill vara med mitt framför 🙂
Ett stativ står dock på önskelistan!
Titta gärna in 🙂

8. Kristin & Spira - september 13, 2007

Här kommer både aug och sept månad i ett =)
Bättre sent än aldrig har jag hört!

9. TiniTott - september 14, 2007

Hej.
Jag är helt ny på Fotosajten, vet inte om man ska anmäla sig någonstans? Jag har iallafall lagt ut mitt bidrag på temat Natt =)

//tinitott.blogg.se/fotosajten

10. Anne - september 15, 2007

Hallå på Er!
Här kommer mitt bidrag på nattbild.
http://www.schaferliv.com/manadsbild.php

Fortsatt trevlig heg på er allesammans!!

/ Anne & CO

11. Ane Lagerqvist - september 21, 2007

Borta bra men hemma bäst… Har varit borta ett par månader, men nu är jag back.

Kram/Ane

12. huffus - september 21, 2007

Jag är alldeles ny här och har hittat hit via Anes sida på Zoomin. Här är mitt premiärbidrag.
Hälsningar, Uffe.

13. huffus - september 21, 2007

Tillägg: Jag skulle naturligtvis ha lagt in en länk till bilden också.
http://huffus.zoomin.se/blogg.html
MVH Uffe.

14. Kattis - september 24, 2007

Här är mitt nattliga tema ute:

http://www.tjornebrant.se/webgalleri/fotosajten.html

15. Mona-Stina - september 26, 2007

Svårt tema men i kväll lyckades jag.

16. Birgitta - september 26, 2007

Jag bara älskar STORA runda fullmånar – men det är såå frustrerande att min lilla kamera inte kan fota den – eller är det jag som måste öppna instruktionsboken…?

17. Jessica - september 27, 2007

Öresundsbron en sen kväll. 🙂

Bilden direkt:

eller

http://www.yrlabus.se/
>> Foto >> Fotosajten

18. Nnika - september 28, 2007

Har visst glömt skriva här att mitt bidrag finns att beskåda med.. 🙂

19. Jenny - september 30, 2007

Nu kommer mitt bidrag, i senaste lagen kanske, men det var svårt att hitta på ett för på natten sover man ju, men jag vaknade en natt och tog en bild.

20. Ylva - oktober 4, 2007

La ut min bild några dagar sent men den är i vart fall fotad i slutet av september. SKall skärpa mig inför oktobers tema, men där har jag i vart fall en idé redan. 🙂

21. Ylva - oktober 4, 2007

Just det – det var länken också. OBS! NY ADRESS!

http://grusifer.wordpress.com/fotosajten/


Kommentera

