jump to navigation

Februari 2008: Hemma januari 31, 2008

Posted by kattis in Våra teman.
trackback

Ja, nu är det dags för ett nytt tema igen! 🙂 Den här gången vill vi att ni tolkar temat Hemma. Hur har ni det där hemma? Finns det någon särskild pryl som känns extra mycket hemma? Eller är det någon särskild plats som känns hemma? Vad är hemma för dig?

Det ska bli spännande att se alla tolkningar! Tips på framtida teman tas gärna emot på yrlabus@gmail.com.

Lycka till med fotandet! 🙂

Fotohälsningar Kattis & Jessica

Kommentarer

1. Katharina - februari 2, 2008

Blev perfekt idag, redan i början på månaden. Fotade nämligen mitt favoritrum i mitt hem idag.

2. jessanse - februari 3, 2008

Hemma är uppe hos mig nu=)
http://jessan.se/2008/02/03/hemma/
Kramen!

3. jessanse - februari 3, 2008

Jo, förresten… råkade ju olyckligtsvis radera hela databasen förra månaden så allt försvann, tog då bort adressen jessan.se/wordpress och ersatte den med jessan.se

Svar:
Hej!
Vi har nu bytt ut din adress i medlemslistan till jessan.se! Tack för att du hörde av dig om det!
Kattis & Jessica

4. Anki - februari 4, 2008

Hemma är uppe hos mig..

5. Katta - februari 4, 2008

Hej!
Vilken kul idé! Får man vara med?
Mitt bidrag finns på:
http://kattasplejs.dinstudio.se/news_47.html
Kram Katta

Svar:
Välkommen hit! 🙂 Vi har nu lagt in dig i medlemslistan!
Kattis & Jessica

6. Pippi - februari 4, 2008

Hemma finns uppe hos mig

7. Jenny - februari 4, 2008

Hej

Nu finns det hemma hos mig.

8. Dunder - februari 15, 2008

Månadens fotografi finns uppe hos mig nu 🙂

9. Pernilla - februari 17, 2008

Nu var det ett tag sedan jag var med men nu ligger mitt kort uppe. Länk finns på första sidan under uppdaterat info eller under foto>fotosajten 🙂

10. Mona-Stina - februari 18, 2008

Förändringar hemma hos mig.

11. Ane - februari 20, 2008

Nyss flyttat in till min nya lya…kaos hit och dit… men bilden är uppe hos mig!

12. Marina - februari 22, 2008

Jösses va kul…jag vill gärna vara med!!!
Mitt bidrag ligger uppe på:
http://www.minakanel.bloggagratis.se.
Kram Marina

13. Vanja - februari 26, 2008
14. Kattis - februari 26, 2008
15. nnika - mars 12, 2008

Sent om sider har jag äntligen fått upp februaris bild.


Sorry comments are closed for this entry

